سعیدسعید، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

سعید عشق مامان و باباش

فقط یه روزه دیگه

1391/4/1 15:17
نویسنده : ثریا
345 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم -عزیزم  تا کمتر از بیست ساعت دیگه خانوادمون 3 نفره میشه امروز آخرین روزیه که من و بابا رضا دو تایی هستیم نمیدونم چه حسیه وقتی به فردا فکر میکنم ولی اینو میدونم خیلی من و بابا خوشحالیم خیلی از دوستاو آشناها تماس گرفتن و یا پیام دادن و اسه فردا و خوشحالن از خدا میخوام سالم و سلامت بیای و بغلت کنم و من و بابا رضا پدر و مادر خوبی برای تو باشیم  از بابا رضا که مطمئنم بهترین بابای دنیا میشه منم سعی میکنم مثل بابا رضا باشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله سحر
4 تیر 91 21:35
سلام عزيزم تولدت مبارك .خاله جوني اگه بدوني چقدر نازي روز تولدت ببا بزگ ها مامان بزرگها خاله جون دايي زندايي عمو زن عمو همه اومديم ديدنت همش خواب بودي يه چوچولو هم گريه كردي .ولي اينقدر از ديدن خاله جون خوشحال شدي يه لبخندهم زدي كه فقط خودم ديدم خاله جون دلم برات تنگ شده پنجشنبه ميام خونتون حسابي شير بخور تا زود بزرگ شي دوستت دالم