سعیدسعید، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

سعید عشق مامان و باباش

یک ماهگیت مبارک عزیز دلم

1391/5/4 18:29
نویسنده : ثریا
743 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم دوم مرداد یک ماهه شدی عشقم با بابا رضا رفتی خانه بهداشت تا قد و وزنتو بگیرن ماشالله هم وزنت خوب بود و هم قد کشیده بودی قرار شد بابایی بره کیک بگیره واست جشن یک ماهگیتو سه نفری بگیریم که کیک به خاطر ماه رمضان نبود البته بود ولی مونده که بابایی رولت گرفت تا به کارامون رسیدیم تو بی تابی کردی چند ساعت فقط تو رو آروم کردیم و برق رفت و بالخره نشد که نشد پسرم ساعت 1 نیمه شب برق اومد و من و بابا خسته خسته و تو هم خواب بودی ولی ظهرش که سر حال بودی یه عکس ازت گرفتم که میزارم برات قول میدم که دو ماهگیت جبران کنم عزیزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمد فاضل
5 مرداد 91 14:32
دلم تنگ شد گفتم یه سری بزنم چطوری حال واحوال بچه داری خوبه
مامان محمد فاضل
5 مرداد 91 23:07
اشکالی نداره خانمی لینک کن ضمنا عروس ما هم یه کوچولو هم سن نانازت داره اونم از عصر شروع میکنه به گریه تا 2 شب بیشتر خوابش روزه اما ماشالله پسرم تا حالا رکوردش در گریه کردن رو هیچ کس نتونسته بشکنه درست میشه انشالله
مامان ستایش و ساجده
12 مرداد 91 13:29
سلام ای جونم خدا حفظشون کنه عکس ویترینشون هم خیلی خوشگله مبارکهههههههههههههههه